reklama

PRA-POROD

Vymyslela som si  Bieleho holuba so  s i v y m i  kridlami. Utopil sa.  Vymyslele som si  Siveho holuba s  b i e l y m i  kridlami. Odletel.  Vymyslela som si  H O L U B A,  k t o r y  N E E X I S T U J E. Priletel Odnikadial,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 usadil sa mi na rameni

a posepkal mi do ucha:

"Som tvoja D U S A ! "

Zavrela som oci
 a predstavila som si
ako zapalujem O H E N

Zadivala som sa

 do modreho plamena

a uvidela som v nom zenu

 so zelenymi ocami macky

a velikanskym bruchom

 potulnej ciganky.

Porodila som.

Jana Slobodová

Jana Slobodová

Bloger 
  • Počet článkov:  202
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Snažím sa ŽIŤ najlepšie ako sa len dá - žiť a živiť sa tým, čo ma baví, napĺňa... zacina sa to darit... spievam a hram na ulici a "predavam" RADOST, divam sa ludom do oci... Zoznam autorových rubrík:  ZAJEZKAPoéziaO veciach mimo násRozprávkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu