reklama

PO-CAKANKA

Pockam si na muza, ktory mi jedno rano navari  krupicovu kasu a osladi ju medom.  Pockam si na muza, ktory mi k nedelnemu obedu znesie z Neba moje oblubene jedlo a pritom vybali papierovy prsten  s otazkou v ociach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pockam si na muza,

ktory zakonci den cajovylm obradom

a ulozi si hlavu v moje lono.

Pockam si na muza,

ktory mi v noci sepne do ucha,

"nepocneme spolu syna?",

a nezne ma pobozka na spicku

laveho ucha.

"Rad by som Ta videl obtazkanu,

aby som mohol prilozit ucho

k Tvojmu bruskul a pocuval

jeho srdiecko ako sa tesi na svet,"

a presunie pery pomaly k solar plexu.

"Ked sa narodi,

vytesam mu z lipoveho dreva kolisku.

Taku, v akej sa hojdaval

stary otec.

A vystruham do nej srdce

 a bielu holubicu."

"A ked bude vacsi,

vezmem ho prvy krat na zmrzlinu 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a kupim mu vlsetky farby, aby vedel

ako chutia.

A my budeme spolu s nim ochutnavat

a tvarit sa, ze nevieme

ako chuti vanilka 

a lieskovy orech.

Pockam si na muza,

ktory jedneho dna

vezme nasho prvorodeneho syna

na zmrzlinu a kupi mu futbalovu loptu,

aby mal s kym hravat futbal.

Pockam si na neho

tak dlho ako bude treba

...pretoze, ked ho stretnem

budem vediet, ze on je ten,

s ktorym jednej noci pocneme

spolu syna

...po cajovom obrade

s chutou mandragory na jazyku.

Pockam si na muza,

ktory po vecernom umyvani zubov 

povie mojim detom rozpravku

o nedockavej princeznej,

ktoru stretol v piesku

vyzlecenu do naha

jedno rano pri vareni ciernej kavy.

Jana Slobodová

Jana Slobodová

Bloger 
  • Počet článkov:  202
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Snažím sa ŽIŤ najlepšie ako sa len dá - žiť a živiť sa tým, čo ma baví, napĺňa... zacina sa to darit... spievam a hram na ulici a "predavam" RADOST, divam sa ludom do oci... Zoznam autorových rubrík:  ZAJEZKAPoéziaO veciach mimo násRozprávkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu