reklama

Joav

Vymodlila som si ho, vyplakala - dobreho muza s velkym srdcom pod Murom narekov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vyspievala som si ho,

vykreslila slovami

zeleneho muzika

s velkou kyticou ruzi

a dusou muzikanta.

Vytancovala som si ju -

okolo ohna -

vychodila bosymi nohami

cez Pust -

Lasku.

Neubranila som sa volaniu srdca

v Zemi Prveho Muza a Zeny.

Vyprosila som si -

modlitbou a spevom -

v jazyku nasich predkov -

Teba, Joav.

Jana Slobodová

Jana Slobodová

Bloger 
  • Počet článkov:  202
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Snažím sa ŽIŤ najlepšie ako sa len dá - žiť a živiť sa tým, čo ma baví, napĺňa... zacina sa to darit... spievam a hram na ulici a "predavam" RADOST, divam sa ludom do oci... Zoznam autorových rubrík:  ZAJEZKAPoéziaO veciach mimo násRozprávkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu